091115 I be fine couse i live and learn


Sitter här hemma och kollar på Greys Anatomy har börja se den för början igen :D Den är ju så sjuk bra.
Strax ska jag åter till jobbet för att jobba av andra halvan av dagen. Imorgon är det förmiddag som gäller.

Har suttit idag och gneta på julklappar och jag har idéer som vanligt :-) de är lätt hänt när man tänker kreativt hehe :)

Skulle vara otroligt skönt att få flytta redan nu men man får vänta till Februari.
De är ju bra åt andra sidan så kan man planera in veto dagar så man slipper ta semester.

Janne anmälde du mig på den fackliga utbildningen? När körs den?

Nu säger jag heippa eikä tässä ole järkee

Kommentarer
Postat av: Sevän Uuno

Jag ska anmäla oss när den blir aktuell, den gick i februari. vilka datum vet jag inte. men får nog veta nästa vecka..

2009-11-15 @ 18:36:17
Postat av: Teemu

okej, hyvä gör det...

2009-11-15 @ 21:07:26
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Marika

härligt, gammelstad är fint, var gränderna leler?

2009-11-16 @ 12:37:08
Postat av: Teemu

Nej du dit flyttar jag aldrig. Ska flytta till gula lägenheterna 50 m från din mormor :D på tallis

2009-11-16 @ 15:25:30
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0