091112 Snart är det fredag

Har nyss kommit hem.
Idag har jag jobba till 14.00 och efter det så drog jag och tränade på pontus.
Det var otroligt skönt att träna, sist jag tränade var 091102 alltså 9 dagar sen. Man börjar känna att de drar i knäna och man är trött och allmänt seg när man inte har träna, men nu är jag back on track :-)

Imorgon jobbar jag en kortis till 11.30 och egentligen så skulle jag varit ledig helgen som kommer men det är en som behöver vara ledig och jag brukar ställa upp och jobba, har ju ändå inte så mkt att göra. Men då är jag istället ledig under luciahelgen.
Sen jobbar man mån,tis ledig ons jobbar tors och fredag och sen är jag ledig helg. Hade tur som hade två lediga helger på rad.

Nu ska jag dricka lite kaffe och bara kolla tv....

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0