091111 Bad and Coffee


Tyckte att denna låt sög när jag hörde den första gången i firmabilen men nu är den faktiskt är helt ok!

Har varit till Stadsön och till jobbet idag och dragit en kopp kaffe innan jag gick och tittade på lägenheten som ligger på stadsön.
Sonja bad mig hälsa till henne som bodde nu i lägenheten för hon verkar ju känna alla :-)
Jag gick upp i lägenheten och hon frågade hur jag kom in eftersom det var portkod? Jag sa att jag jobbar i Stadsögruppen och vi kan alla koder haha :)
Tyckte lägenheten var fin, finns väl lite och fixa men de är ju bara små grejer. Har tagit och beställt avtal så nu gäller det bara att säga upp denna lägenhet.
Skönt det blir närmare till jobbet :D

strax blir det att äta lite sen får man se vad man hittar på resten av den lediga dagen.

Tänk bara en sån sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0