091110 Stadsön

Nu är man hemma på rasten och väntar på att morsan ska komma förbi. Kollat lite grays här under tiden i väntan på att jobbet ska dra igång för träna var man inte i skick till, på Torsdag kanske jag vi får se.

Imorgon ska jag dra och kolla på en lägenhet på stadsön som jag ligger på första plats på.
Om den är fin eller duger för finare kan man alltid gör för tummen ligger inte riktigt mitt i handen på mig :-)
Skulle som vara skönare och flytta dit eftersom man är på jobbet mesta delen av månaden. Sen blir det ju närmare till Boden och SuS där de finns kaffe :p

Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla sista delen av Grey´s

Återkommer imorgon, hur det gick.

heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0