091108 Bättre

God kväll,

Sitter här hemma och lyssnar på Black and White som körs via Spotify.
Har flaxa lite från jobbet ikväll då vi hade det jävligt lugnt så man fick minska sin flexbank lite :)

Nu börjar det känns bättre. Man har ej så mycket hosta nå mer och feber vill jag inte ha för det har jag sagt till kroppen och jag brukar kunna kämpa emot för jag vill ej ha några sjukdagar i år.
Hos min förra arbetsgivare sa arbetsledaren att de är synd om vikarierna när dom aldrig får jobba för ni är ju aldrig sjuka :)

Imorgon jobbar jag delad tur och samma på Tisdag men de är faktiskt ganska skönt med den där rasten på fem timmar då man hinner handla,laga mat och vila. Annars brukar jag träna där emellan men de har jag ej börjat med än, jag väntar till jag blir helt frisk och det borde jag kunna börja med till veckan. Man känner sig så jävla lat och slapp när man inte tränar.

Pinsamt som fan var det när Sverige förlorade mot våra grannar med 7-0 tur att man är finne ;)
Men Sverige måste hitta på något innan det blir VM. Inställning, Inställning; inställning.

Jag vill ha:
H. Lundqvist (J. Gustavsson)

P. Forsberg - A.Steen - M. Weinhandl
N. Kronvall  - N. Lidström

D. Sedin - H. Sedin - L. Ericsson
M. Öhlund - D. Murray

T. Holmström - M. Nilson - Daniel Alfredsson
J. Ericsson - C. Bäckman

L. Omark - H. Zetterberg - J. Franzen
A. Lilja - M. Johansson

Extra anfallare: D. Widing N. Ekman J. Davidsson

Drömmar är till för att ätas men vissa kan ju ha dom som drömmar :-)

Kommentarer
Postat av: hanna

varför hittar jag inte j. harju nånstans? :O du kan ju inte ta med omark och lämna harju utanför, det funkar ju inte! övertorne connection ska det ju va :D

2009-11-09 @ 01:04:00
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0