091107 Pretty good

Sitter hemma på min rast har den berömda delade turen igen.
Men de gjorde inte så mycket idag för jag fick se Sverige mot Ryssland. Vilken jävla bra match det var men Sverige tappade fart och placering och då gör ryssarna mål. Peter Forsbergs insatts var mycket väl godkänd jag tycker han gjorde en kanon bra match kanske att han skulle skjuta lite mer på mål. Men man såg när foppa gled in i den ryska zoonen så hade dom ryskaspelarna stor respekt för Foppa och vågade knappt anfalla honom.

Omark och Harju har inte gjort något imponerad enligt mig. Harju också som har sin vikt och längd, ANVÄND den.
Våran målvakt Tellqvist gjorde absolut en godkänd match.
Spelare som måste hyllas är: Matthias Weinhandl, Johan Davidsson, Daniel Widing och så klart Våran Foppa och Stjärnbacken Johansson.


Strax bär det av mot jobbet igen. Men fan vad de är jobbigt och jobba med denna hosta. Har köpt medicin för att dämpa rethostan. Men går det ej över imorgon så vet jag ej om jag dra till jobbet men vi får ju se de är ju som sagt imorgon.

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0