091106 Tornedalingen uppdaterar

God dag,

Idag har man legat länge i sängen för man inte i 100% form så det gäller att vila så man orkar jobba helg. Inte har man heller sovit så värst mycket men vila kan vara skönt de med.
Men jag vill bli helt återställd så jag får börja träna igen så man inte känner sig så jävla slö. Får man väl börja med till nästa vecka antar jag.

Strax blir det att börja tvätta kläder, städa och dra och handla lite mer mat så man klarar sig :)
Jag som tänkte vila idag men rena kläder måste man ju ha och städat är ju ett stort måste, det ska vara rent och snyggt, har sett många dåliga exempel på städning och jag får gåshud av när jag bara tänker på de. Själv tror jag att de är sen jag var med Elin som jag har fått de här med städningen men de är ganska bra att vara lagom inte extrem, men de är nog ingen fara :)

Igår imorse när man får till jobbet så var det som vilken höstdag som helst. Men sen när jag och Sandra var och körde med firmabilen och var på något uppdrag så började det att komma små sockerbitar. Men senare till lunch så började det att snöa på riktigt, stora vantar som gamlingarna säger. Jag tänkte att äntligen så får vi snö men var är snön idag då? Det ligger lite snö i någon kurva men inge mer...Nu vill vi ha 50 cm snö som kommer hit för att stanna. Men vi vill inte har för mycket med samma för det finns för mycket folk som inte vet är man ska lägga på vinterdäck och hur man kör en bil när det kommer snö, se på dom i skåne Nu på sista tiden har det börja komma mkt snö till Skåne och dom kör av vägen och de blir mycket olyckor så dom borde få en lärdom av oss Tornedalingar ;)

Hei Hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0