091105 Då var det dax igen och mot Ikea

Har kommit hem från jobbet för en stund sen. Hade en kort tur idag till 14.
Ja där projektet som vi håller på med på jobbet och trivselregler som jag förskte förklara åt en person men tog det på fel sätt men skit samma alla kan ju inte förstå eftersom man tror att allt handlar om en själv.
Iallafall så tycker jag att de bara blir mer disskutioner om saker och ting när man håller på med sånt. Vi får se vart de slutar när vi är klara med de.

Igår var jag med Sonja och chefen och tog de där jävla vaccinet och den enda som fick biverkningar får det var ju givetvis jag och givetsvis så jobba man kväll igår och förmiddag idag. Jag blev helt svullen om armen och fick svttningar och lite förkylingssymtom som 1/10 kan få men inte fan sjukskriver man sig för sånt för man är väl en tornedaling :)

Jag frågade även ssk som gav sprutan där till oss om det blir en till och när i såfall? Hon sa att den är inte helt säkert ännu om det blir en spruta till men om det blir så, då skulle man få en kallelse inom tre veckor. Tur att man har en av Luleå störrsta arbetsgivare så man slipper så i någon jävla kö utan för något hus och får istället åka under arbetstid.

Har även planerat en resa till Haparanda under December och möjligvis att Janne också kommer dit då. Men jag märkte att jag jobbar fan varje helg. Så janne vad tror du om 6/12 en Söndag? Köra en vända på stan, käka lite och dra en vända på Ikea och affärerna som är runt i kring...Julshoppa :D

Kommer ladda upp lite bilder här senare

Heippa så länge

Kommentarer
Postat av: Uuno

6/12 blir bra.. ska till ikea i helg:) men va fan man hittar alltid nått att köpa som man inte behöver:)

2009-11-05 @ 17:04:27
Postat av: Teemu

okej..ikeahullu :) man kan ju alltid köpa lite ljus :D

2009-11-05 @ 17:19:01
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0