091103 Hero of me

Ja idag har jag inte så mycket att skriva eftersom allt som jag har gjort idag ligger i secreteslag på socialförvaltningen :D Med andra ord så har jag jobba hela dagen.
Det har som varit en snabb dag på jobbet fast man varit där i tio timmar men trött har man varit men de beror väl på att de varit en så grå dag.

A hero of me
Yeah that’s what I’ll be
And when I come home
They’ll be damn proud of me
I’ll carry this proud
To the grave if I must
Because it’s this that I love
And a feeling that I trust

Imorgon ska jag vakna till nio tänkte jag och sedan dra och träna innan jobbet. På jobbet imorgon så har vi planeringsmöte hela eftermiddagen och vid 16 tiden ska jag åka till vc och ta vaccinet mot det där h1n1 viruset. Egentligen så vet man inte varför man tar de eftersom ingen vet något om de. Läste på nätet om det att man inte vet vad de kan göra på gravida kvinnor men att dom kan ha fyra gånger större risk att sjukna men foster skador ska det inte ge, och på folk med andra sjukdommar osv. Ja man vet ju egentligen inte så mycket.

Men de enda jag tänker på är om muskeln blir öm så blir det svårt att träna till helgen men men...tar nog de ändå. Dock ej för min egen skull.

Spännande hemma match blir det nästa gång mot hv71 hemma i coop arena...

Måste fara och hälsa på mitt gamla jobb där min en vän från Pajala har fått jobb.
Men hinner man? Man är ju på jobbet hela tiden...ja man får se.

Nu ska jag läsa min heliga skrfit "aktiv träning"

Heippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket är ditt favorit tv program? kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-11-03 @ 19:52:21
Postat av: Anonym

vilket är ditt favorit tv program? kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-11-03 @ 19:52:22
Postat av: Sevän Uuno

Enligt mig var helgen bästa sitat: "vad var det med den där bilden på jesus... justa, man såg den inte när man blunda, så var det" Teemu du är så rolig:)

2009-11-03 @ 22:17:35
Postat av: Teemu

Haha fyfan va sjukt hehe :) ja den var ju ej heller dålig...Måste göras om :D

2009-11-03 @ 22:19:56
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0