091102 Måndag efter Helgen

Har kommit hem från jobbet för en liten stud sedan och sitter och funderar om man ska orka fara och träna lite på Nautilus. Man är som rätt sliten efter helgen och har haft en ganska trött dag på jobbet. De märkte mina arbetskamrater då jag var så tyst på morgonen :-) annars brukar jag haft mina kommentarer hehe :)

I Fredags så kom Janne och Källi hit efter 18 tiden. Vi satt och drack lite pilsner, whiskey, cola groggar med koskenkorva vanilj viina och Leijona givetvis :p
Vi var ut på allstar men åkte ut där ifrån av en vakt för han trodde att jag sov när jag satt och skrev sms. var så jävla förbannad på hon, han klöste mig som en tjej. han märkte ju sen att jag ej var så full som han hade trott men han kunde väl ej svälja sin stolthet eller så gjorde dom det pga att dom ville tjäna pengar på inträde. cad som hände sen är historia.

På Lördag morgon så öppnade vi ett par lonkero och festen var igång igen :)
Redan klockan ett var vi på stan och shoppade pch drog på Anatolia för att dricker några new castle öl you know the one and only ;) Sen trampade vi vidare till Örnäset och fortsätte lite.

Senare på kvällen så drog vi till Anton och Ping och käkade middag och drack lite Tequila och bärs.
Janne kom med bästa kommentaren "Jag ska skära ner på träningen" :) De var ju inte så han menade men de lät roligt :D
Ja sen på kvällen vid tio tiden drog vi mot cleo med den söta taxichaffören som vi tre snygga framgångsrika män i bilen som vi var utklädda till :) Hon lät lite skepptisk, konstigt? Men cleo öppnade först vid elva så vi for på Anatolia igen och drack några bärs sen vid elva så var vi fitt for fight.
På cleo stod vi och nötte kreditkorten vid bardisken. Det blev allt från poron potku till marguritas. Pengar är ju till för att användas och vi prioriterade :D

Söndagen däremot blev lugn då vi kollade en film med Johnny Depp och Christian Bale och köka godis och drack julmust.

Men helvetes kul har vi då haft i helgen måste man ju säga.
Man har träffa en massa roligt folk. Den häftigaste måste ju ändå ha varit ekonomen på matstället där vi käkade två pizzor var och snackade bilar som kvinnan hade och jag kan säga att de var inte vilka bilar som helst ;)

Nu blir det att lira lite hockey och fara och träna om man har ork och imorgon är det jobb som vanligt...

Heippa

for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0