090527 Tili

Ja idag var det löning. Men man har ju räkningar att betala så...tili tulli tili meni ;)

Har även varit och  jobba en snabb vända idag :D men bara till klockan 13.30 då jag fick flexa en halvtimme.
Har varit och sprungit två gånger idag. På lunchrasten på jobbet en snabbis och vid klockan tio ikväll runt örnäset vilket jag kan berätta var jävligt skönt. Det var riktigt svalt och behagligt att springa.
Det är roligt när man börja få upp lite kondition nu så man orkar springa längre bitar utan att stanna. Men jag har ju en tung kropp att bära på :) skulle behöva bli av med lite vikt, vilket jag redan har blivit men lite till...sen har man ett knä som jävlas med mig :/

Imorgon har man ledig dag, tänkte vara på storheden och handla lite. Stan drar jag då inte till. Fick nog när jag var dör i fyra timmar med Anso och Lisa. Jag fattar inte hur tjejer kan stå och kolla på ett plagg i en kvart sen till nästa och nästa?? vad är det som är så intressant? Och när dom provar kläder, va fan!!! Killar är lite enklare på den punkten, sitter dom som sitter som, svårare än så behöver det inte vara.

Snart är det midsommar, vad ska man då göra? Har troligtvis ledig helg då om inte någon tc-admin slinter med tangenterna :)


Måste bara visa detta foto som jag tog från balkongen.
Vi väntade på posten och tänkte att "var i helvete är brevbäraren" så går man ut på balkongen och ser att han har parkerat sin postmoppe för dett första på handikapp platsen sen sitter han där nere som man kan se på bilden och fikar med någon kvinna. Arbetsmoral?????

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vadå gick ju igentligen fort den stunden vi var på stan.Du skulle följa med en "vanlig" vända på stan.Och ang brevbäraren.Han kanske är lika kaffeberoende som mej,hehe

2009-05-28 @ 07:40:12
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0