090624 TAAHM

Nu är man hemma igen efter jobbet. Har jobbat idag från 12-21.30 alltså hela dagen :)
Hade hand om sommarcaféet idag på jobbet, de måste ha varit bland de tråkigaste jag gjort :)

Nu sitter jag och tittar på Two and a half men...såg nu avsnitt 17 på säsong 1 FYFAN vad bra avsnitt....har suttit och skratta som fan.

Imorgon är jag ledig...
Då blir det tydligen att åka och köpa blommor i Björsbyn...sen dricka en jävla massa kaffe och träna gärnet.
Har tre dagar kvar att jobba, fre,lör och söndag sen har jag semester i 24 dagar :) Nästan att man borde ha ansökt om en vecka till men skit samma i de nu man sparar ju dagar :D

Angående cykelsemestern...


vet ej hur jag än ska göra???
Men har sug som fan att åka så ja gfår se hur jag gör
det är 50/50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0