090623 God morgon

Nu sitter man här och bloggar med kaffekoppen i handen, klockan är tio minuter över tre.
Jag gick och la mig igår klockan 18 när jag kom hem.
Jag var rätt så sliten efter dagen. Sov inget alls många minuter natten innan och så jobbade man åtta timmar och sen tog jag med cykeltur på 28 km.

Idag har jag vaknat kl 01 och sen nu alldels nyss igen. Men nu ska jag bara kolla på two and a half men
Den är ju något jävla bra :D



Sen är det bara att dra på sig arbetskläderna och cykelhandskarna och hoppa på cykeln och dra mot Radiomasten. Jag jobbar idag från 7 - 16
Onsdag 12-21.30
Torsdag Ledig
Fredag 16-20
Lördag 12-21.30
Söndag 7-12
29/6 - 23/7 Semester

På Måndag tänkte vi åka och slösa lite pengar till Piteå :)
Det är en härlig stad så länge de inte luktar skit där, haha
Men vi ska åka dit med bil, man ska inte cykla över allt. Visst är det bra att bygga upp konditionen inför pajalaresan men någon måtta får de vara :) Tror inte heller jag skulle få med mina vänner om jag cyklar över allt haha

Har redan planer för min resa nästa sommar om jag får upp konditionen som jag vill
Men de tar jag och berättar om sen när målet är uppnått...
Det är focus nu på dom här 60 milen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0