090621 Midsommar

Nu tänkte jag att jag skulle uppdatera när man fått lite krafter i kroppen igen. Har varit utslagen dom sista dagarna efter midsommarafton... Jag är inte helt okej ännu men de börjar känns bättre tror jag för imorgon ska jag vara klockan 7.00 på jobbet och tänker fan inte vara borta innan semestern börjar. Jag börjar min semester nästa måndag den 29.e juni.

Jag cyklade till Boden från Luleå på midsommarafton det gick ju så där. Jag kanse trodde att cykelmusklerna var mer tränade men de var dom inte :D så nu är det bara att träna inför Pajala resan :D
Sen på kvällen så cyklade jag tillbaka till Luleå och drog på en fest på Tuna.

Cykeldatorn visade att jag hade cyklat nio mil.
Jag gissar att jag ansträngt kroppen ganska mycket och sen druckit på sprit :) de gillade tydligen inte min kropp så därför man varit utslagen...
Men vad fan de är ju bara midsommarafton engång per år så de är bara att sluta gnälla och dra på sig byxorna och gå till jobbet.

Har även sett några filmer under helgen.

Wallander Skulden

Den var riktigt bra...
Rekomenderas...fast dom flesta har väl redan sett den.

Pakten

Såg denna film som heter Pakten och den var oxå riktigt bra. Den går just nu på canal+
Den handlar om några elever på Spenser Academy som har övernaturliga krafter...
Det dyker upp en femmte son som hotar att döda deras nära och kära och vill ta deras krafter ifrån dom..
osv

Den filmen var bra iaf...
Brukar inte gilla såna filmer men denna var riktigt bra faktiskt.

Nu har jag precis skruvat klart i min cykel.
Har höjt sadeln och styret och imorgon ska jag pumpa däcken på jobbet där vi har en tryckluftsapparat.

Nu ska jag ta en kopp kaffe :D

There is no easy way out

Kommentarer
Postat av: Fia

Godmorgon,Jag har oxå sätt båda filmerna och båda var bra enligt mej=)

2009-06-22 @ 09:27:04
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0