090618 Cykla

Idag har jag prova min cykel och de kunde ju ha gått bättre om man säger så. Jag trodde biltema hade slagit in fel i kassan när jag fick innerslangen för 12.90 kr men tydligen inte :D för den gick sönder efter 9 km, fatta vilken skit kvalla...
Nej fyfan köp aldrig slit delar från biltema.
Hade jag cykla till pajala på biltema slangar så hade jag fåt byta slang 24 gånger under resan :D

Imorgon ska jag köra en prov cykling till Boden. Får se vad den går för och om allt håller.

Idag cyklade vi ner för hertsövägen och då kom jag upp i nästan 50km/h
Imorgon ska jag prova hur länge de tar till Boden, jag gissar på 1,5 timmar eller två när man har otränade cykelmuskler :D men de kan ju åt andra sidan bara bli bättre :)

Jag har ganska hård träning just nu inför pajalaresan...
Jag springer varje rast på jobbet runt i skogen på Tuna i 20 min
Jag brukar vara och promenara ibland får jag med Anso :D
Men men man är ju fan av bulla så :/

Är mentalt motiverad för att cykla 22 mil, vem håller med mig?
Får se om kondisen är de :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du fick en underbar midsommarkväll och natt igår vännen.Blev det mycket alko?:P

2009-06-20 @ 10:46:05
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

Ja då de var kanom igår :D Men jag var inte riktigt kanon haha...har ju prova på att cyka nu nästan 9 mil...de var rätt så jobbigt ;) men inget om man jämnför med pajala resan som ska göras om 2 veckor :)

2009-06-20 @ 16:39:02
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0