090610 Ny design

Tjenare...
Idag har jag skaffa mig en ny design på bloggen...dock så är inte alla färger som dom ska men de kommer :D

Imorgon är det jobb som gäller frm till midsommaren sen en vecka till och så börjar semestern.

Jag tänkte ta och cykla till pajala till marknaden som är 3,4,5 juli sen cykla vidare till ylläs - Levi - lappea - pello - pajala - Luleå blir precis hundra mil men ingen är på :( fast de kanske inte är så jävla konstigt :D

Är någon på så är det bara att skriva.
Jag startar den 2 juli oavsett vad....

Bjuder på en bild
bild från kullen där

Kommentarer
Postat av: Mikael.V

Haha teemu pojken vilka planer!!

2009-06-10 @ 22:40:50
Postat av: Teemu

tror du någon är på?

Fan så härligt med öl i solen :)

2009-06-10 @ 22:41:36
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0