090731 Tervetuloa

Tjenare alla fest sugan medarbetare :D,

Nu uppdaterar jag bloggen lite.

Idag har jag jobba från 7 - 15.
Jag har haft ansvaret för vårat sommarcefé tillsammans med våra ferieungdommar.
Jag gjorde en tipsrunda som jag la runt området på Radiomasten som sen dom besökande på sommarceféet fick gå.
Måste säga att det blev ganska lyckat, dom kom i efterhand och disskuterade frågorna med mig :) Tror de var uppskattat när de var frågor allt från Luleå till potatisar :D

Imorgon så jobbar jag från 7-12 en liten extra tur, det är egentligen inte min helg.
Men slutar först kl 13 då jag ska till gammelstand med en kund.
När jag släppt gasen så och står på stadig mark så kommer jag att börja knäcka med det samma :)
Sen senare på kvällen ska jag och en kompis Ann-sofie dra på kalaset. Hon skal vara nykter men absolut inte jag ;) inte nu för att jag ska krypa hem men nyktert blir det ej...

Sen på måndag blir det bla att dra till Ikea med Ann-sofie. Ska mest köpa grejer där åt min bror som ska flytta in hos mig. Sen klart ska jag själv oxå köpa men inga större prylar.

So tomorrow after 13....this i life....like paradise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0