090728 Kvällstankar

Hello,

Sitter här i mörkret och bloggar lite.
Har jobba 6 dagar i rad nu och imorgon är man ledig fast nå hade jag kunna jobba imorgon oxå.
Till och med våra feriejobbar frågade om jag jobbar varje dag.

Till lördag är ju den riktiga ledigheten då jag slutar tolv och är ledig Söndag och Måndag.
Det är ju som meningen att jag ska på luleåkalaset men jag vet inte riktigt ännu hur det blir. Får jag inte med någon så drar jag då inte ut. Men förhoppningsvis så kan man lura sig med någon :)
Är som sugen på att ta lite dricka ;)

Nu kommer jag inte att blogga på länge om jag alls kommer att göra de mer....
Man ser ju...

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Nä nu måste du uppdatera,om våran kväll imorgon tex;)

2009-07-31 @ 19:20:34
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

menar du det med hiiloos makkara och maksalaatikko?

2009-07-31 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0