090726 Söndag igen

God dag,

Nu har jag kommit hem på min rast som är från 12 till 16.30 sen åker jag tillbaka och jobbar till 21.30.

Hade otroligt svårt att sova igår pga bekymmer...
Sen var de någon live spelning på svartöstan andra kvällen i rad, och dom jävlarna börjar spela precis vis midnatt.
Så man har varit rätt sliten på jobbet idag men de gick ju bra till slut :)

har kollat två filmer i helg:
 

Race to witch mountain
den handlade i kort om....
Två syskon som kommer från yttrerymmde till Jorden för att göra ett uppdrag. En taxichaffis blir inblandad i detta och väljer att hjälpa syskonen men det. Men dom har många hinder framför sig. ..

En riktigt dålig film måste jag säga...
En sån där film för jag orkar inte dag...
Kanske något för sju åringar...


Killshot
När det gifta paret Carmen och Wayne Colson blir vittnen till ett allvarligt brott blir de placerade i ett statligt vittnesskyddsprogram. När de till slut tror att de är helt säkra får de reda på att de har blivit måltavlor för en erfaren lejd mördare och psykopatisk nybörjarmördare. De inser också att vittnesskyddsprogrammet inte alls håller dem säkra. Filmen är baserad på Elmore Leonards roman med samma namn alltså Killshot.

Detta är en mycket bra film tyckte jag :)
Den är både spänande,rolig och brutal på vissa ställen.
De var absolut en film man ville se klart.
Rekomenderas att se


Kommentarer
Postat av: Black&White

Vad har du för bekymmer som tar din nattsömn? bekymmer med fruntimmer kanske:D?

2009-07-26 @ 13:24:24
Postat av: teemu

fruntimmer nej nej...när man inte har någon sån så har man inte nå bekymmer heller med de...

2009-07-26 @ 13:48:20
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0