090721 Makeup

Idag har jag varit makeup artist åt en tjej men vem säger jag inte ;) Kan ej avslöja mina kunder :D

Har skapat en bild i photoshop idag...
Försökte göra den skrämmande...
Hur lyckade jag?



Sen har jag haft filmkväll

Filmen Watchmen 2009

Det var en långdragen historia...
Filmen är på nästan tre timmar..

Jag orkade då inte kolla hela filmen i ett kör.
Den handlade i kort om Rorschach och brottsbekämpande superhjältar som en dag hittar sin f.d kollega död.
Han märker att någon försöker utplåna alla superhjältar, så han ska förska ställa allt till rätta och tar kontakt med sina förra kollegor...osv

Filmen var ganska rå på vissa ställen...vilket var bra eftersom man vaknade till :)
Jag ger filmen 5/10 hade historien varit kortare så hade den säkert få ber i betyg

Filmen Bride Wars


Emma och Liv har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!

Jag tyckte filmen var rätt bra. En bra film att kolla på natten när man inte orkar tänka så mycket :)
Men en löjlig film om man uttrycker sig så.
Gillar skådisen Anne Hathaway, hön är en riktigt bra skådespelare.
Ger filmen ändå 5/10

Filmen Driven to Kill


En tidigare rysk gangster vid namnet Ruslan, som nu är ett kriminal-romanförfattare, återvänder hem och upptäcker att hans dotter skall gifta sig med hans ärkerival. Hans tidigare liv dras också upp igen för att hemsöka honom när hans familj hotas. Rättvisa måste skipas och Ruslan återgår till det liv han en gång levde... med hämnd i sinnet.

En riktigt bra film med mycket action...
Gillar Steven Seagal filmer. Rekomenderas att se...
Ger denna film 810 tänkte ge den bättre men vissa effekter vi blod och olika ljudeffekter är mycket dåligt gjorda så av den anledningen måste jag avstå att de bättre betyg


Kommentarer
Postat av: HANNA ♥ esth.blogg.se

Kolla gærna in mitt senaste inlægg, Chris Brown ber om ursækt offentligt! Skriv gærna en kommentar om vad du tycker. Puss och kram, http://esth.blogg.se

2009-07-21 @ 11:36:04
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0