090716 4400

Nu har jag tagit upp serien som jag inte sett på länge. 4400 heter den...
Den finns tydligen i fyra säsonger nu, vad jag vet iallafall. Tror inte att jag har sett dom alla?



Fick även lust att åka till Rom.
Men de måste man gör nu innan Oktober om man ska åka i år. För det är bara säsong där mellan April och November.
Får se vad börsen och schemat säger :)

Dessutom så måste man ju bara se Änglar och Demoner igen.
Fan det var ju en otroligt bra film. Men denna gång i ett mörkt rum en surroundljud och en massa sockerprodukter ;)

Kommentarer
Postat av: Micke

De var längesen man såg den serien.. minns att den var spännande iaf

2009-07-17 @ 22:19:03
Postat av: Teemu

Ja den är väldigt bra...

är på säsong två nu

2009-07-17 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0