090711 Nattblogg

Sitter här mitt i natten och bloggar lite...
Är ganska så rastlös nu på min semester men ännu är det nästan två veckor kvar.

Idag har jag varit och sprungit till Ann-Sofie och druckit lite kaffe och snacka skit sen sprungit tillbaka. Kan meddela att det var väldigt fint väder idag och man vart blöt i svett efter dom 8km.

Har sen varit till morsan co i Boden och ätit grillmat alltså mat som blivit grillat, ej junkfood :D

Bjuder på lite bilder:

Ett staket som jag fick kramas med för att få en bra bild

Här grillar Krister kyckling och Titan springer i bakgrunden

Smygfota grillningen

Och så tog jag en bild på mig själv :D

Nu blir det att kolla på TAAHM, någon som vet vad de är?
Sen blir det nog att gå till sängs och läsa lite från Runners World som jag ej hunnit än med.

På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: teemu

Får väl kommentera själv ingen annan gör ju de :) Jag tyckte grillfotot från gräset blev häftig. Det är bara vanligt gräs de är fotat från högst 3 cm högt

2009-07-11 @ 16:03:29
URL: http://denna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0