090708 Tour de Pajala

Nu tänkte jag uppdatera min blogg med lite bilder från Tour de Pajala :)

Här kommer bilderna:
 
 
 
 
 

Här kommer lite bilder från marknaden:
 
  
 Hos Sevä

Ja och lite om Pajala Markand 2009.
Kom fram till Pajala då Janne hämtade mig efter vägen.
Jag cyklade från Boden, Garnis till Markusvinsa trakten, det blev precis 165 km.

När jag kom fram till Pajala så drog vi ut på krogen en vända och jag kan säga att dagen efter kändes det som att man hade bakis bara efter tre öl på Torsdag kväll.
Men på fredag drog riktiga festen igång med mycket poron potku, vitt & rött vin och bärs givetvis.
Vi var ut på festivalområdet båda kvällarna. Den fösta kvällen var ganska kal men andra kvällen hade dom 1600 inbetalande tror jag iaf :)
Kommer ihåg lite från efter festen men de är inget man berättar åt alla på internet. Den informationen vet bara jag, janne och trapphuset om ;)

We Love Facking
Någon som fattar?
Stod med Janne vi IF metals tält och delade ut balonger och pins.
Visst är man kommunalare med dom går ju nästan hand i hand Nästan...
det fanns tydligen inge tält med kommunalare i år på marknaden... lite synd tycker jag själv men men tur att man hade IF metal :D

Är det någon som har sett något Michael jacksson inspirerat på Pajala marknad?
Då kan jag berätta att de bar Jag och Janne

Är det någon som har frågor så är de bara fråga, om marknaden eller cykelturen

Det var ju egentligen meningen att jag skulle cykla hem via Haparanda men det blev ej så.
Började cykla via Pello men det regnade så jävla hårt och man blev så blöt...
Så jag bestämde mig att cykla tillbaka och ge det en ny chans nästa år kanske...vi får se vad som händer och sker

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Kan du inte skriva lite om socker här på bloggen haha

2009-07-09 @ 12:54:21
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: teemu

Nej men jag kan skriva lite om levaxin om du vill :D

2009-07-09 @ 12:58:54
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0