090701 Snart drar jag

Snart är det dax att börja gå och lägga mig...

Mitt schema:
Vakna 04.20
Äta energi som satan till jag spriker.
Börja åka till Boden 05.20
Börjar cykla från Boden 6.00

Det är bara åtta timmar kvar tills jag sitter på cykeln och trampar från Boden till Pajala.
Kan säga att det är fullt i packningen. Tur att spriten får åka bil :D
Cykeln är full lastad. Men nu fan är det verklighet, jag har väntat på detta länge det ska bli riktigt roligt :)

Bloggar igen när jag kommer hem om ca: tio dagar
Kommer även komma upp lite bilder från resan...

Åter kom då :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till grabben,vi ses i pixi sen :)

2009-07-02 @ 00:02:28
Postat av: AnnSofie

Lycka till vännen,hör av dej under resan.Det där fixar du=)

2009-07-02 @ 07:10:25
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: teemu

tack ska ni ha...

lägger in ett in lägg så får ni veta hur det har gått

2009-07-03 @ 09:30:08
URL: http://denna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0