090830 Veckan

God eftermiddag,

Denna vecka har de faktiskt blivit otroligt mycket träning för att vara mig. Har jobba Mån,ons,tors,fre och ändå hunnit med:

Träning
Måndag: DL 3,3km
Onsdag: DL 3 km
Fredag: DL 3,3 km
Söndag: BI 5x80m NJ 1 km


Inte illa pinkat ;)
Har nu framför mig att öka sträckorna lite innan det blir vinter.
Gjorde lite små övningar med Fitnessbandet för Höft, biceps,triceps och bröst
Men ska nog vara och köpa bandet som är hårdare...De är bra med lite små övningar efter man varit och löpt en runda.

Sen till vintern ska jag börja åka skidor och gymma lite. Har ej som mål att bygga nå stora muskler, utan att få upp konditionen och få lagom med krafter och muskler.
Muskler och styrka för mig är något helt annat...
Mitt mål är att springa halvmaran med Janne i Levi hösten 2010...

Just nu håller jag på att koka spenatsoppa och kokar ägg till. Jag var just och hällde över grädden. Det kanske ej låter som nå gott men är jävligt gott och nyttigt. När man tränar så är det viktigt att man äter rätt och nyttigt så att musklerna får den energi som den behöver och så orkar man mer givetvis.

Såg i senaste runners world en reklam från Apoteket.
Den heter B-active

B-active är ett kosttillskott för dom som rör på sig.
Det är brustabletter med mycket vitaminer och mineraler.

Måste man ju prova, de kan ju inte skada iaf :)

Nytt syömään...

Heippa

Kommentarer
Postat av: Henry

Lika att man testar en sån där tub. Jag får då i mig för lite vitaminer.

2009-08-31 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0