090829 Härligt

God dag,

Fan vad härligt det var och sova i 14 timmar i natt :)
Jag var helt slut. Inte nu för att man gjorde så mycket på jobbet igår, drev mest bara runt :) känndes det som iallafall. Men man har jobba så jävla mycket på senaste, jag går 40 timmar på fyllnadslön och några på övertid kval... Men nu i helg får jag vila upp mig.

Nästa vecka blir det nya tag.
Börjar jobb veckan med en delad tur och sen på tisdag jobbar jag till tolv, åker sen till Boden och börjar flytta min bror grejer till min lägenhet för han flyttar in då. Sen på Onsdag är jag ledig, sen jobbar jag så jag vet vad jag har och göra ;)

Igår var jag och jobbade en delad tur. Jobbade 7.30 till 12. Sen drog jag och käkade med Ann-sofie på stan, vi hade gemensam ekonomi denna gång :)
Sen drog vi till Öjebyns djurklinik inte till alfahemmet/gruppen, hette de väl? :)

Sen drog vi till Ann-sofie och dumpade av fodret och så drog jag själv vidare mot Ormberget för lite distansträning. Jag sprang 3,3 kilometersrundan. Sen drig jag vidare mot Coop Extra och hem för att äta och vid halv fem gasade jag mot Gammelstan för att jobba kväll.


Nu hade jag tänkt att fortsätta läsa vidare i min tidning "Runners World"
Förra numret

Moi Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0