090827 Nya tag...

God kväll,

Nu har jag kommit hem från jobbet. Hade ingen lust alls att fara idag, jag har mest varit trött hela dagen, men när man kom till jobbet och kom igång så gick de hur bra som helst.

Har varit idag på storheden med en kompis och titta på tjejkläder mamma kläder och Big Boobies kläder, jag vill kalla dom så dom heter B.B på H&M...
Sen var vi och fikade på Trend, jag gillar de stället :) Man kan fika och snacka och kolla på människor :D

Jag tog idag på jobbet och beställde mig ett gymkort på Nautilus Gym och Bad.
Vi som är kommun anställda får de till ett förmånigare pris. Så nu är det fan bara börja träna. Jag har tränat ute nu sen Maj och inte alls i ett gym sen jag gick ut Nian :) Motivation.NU :D

Imorgon jobbar jag delad tur på Hemtjänsten. Gjorde min sista dag på Radiomasten idag så nu blir det Gammelstan för hela slanten året ut. Fick veta att våran arbetsgrupp får heltid i Mars 2010. Alla som är anställda åt luleå kommun ska få det men det sker stegvis.

Imorgon på rasten blir det Ormberget!!
Vem följer?

Heippa


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men Teemu,Detvar ju faktiskt DU som kollade på B.B kläderna.Medans jag kollade på Mammakläderna ,hehe

2009-08-29 @ 09:17:17
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

men de var ju för att jag blev vilse ledd...

2009-08-29 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0