090826 Luleå Hockey

God kväll,

Idag har man varit och rensa grejer på mitt gamla jobb hehe :) Jag är så jäkla rastlös, fyfan...
Har ätit middag idag kl 21, bättre sent än aldrig..

Läste just att Modig, LHFs målvakt har brutit ett finger och kommer att ersättas av kontraktlöse Daniel Henriksson. Jag skulle helst se Daniel Henriksson som målvakt åt Luleå Hockey. Han är ju dessutom en fd Bodensare.
Man undrar ju om Luleå har gett kontrakt förslag åt honom?
Men iaf så ska han träna med dom ett tag nu.

En bild från när Henriksson var målvakt åt LHF år 2002

Imorgon gör jag min näst sista dag för året på Radiomastens ÄB innan jag går över helt till Hemtjänsten. På Torsdag gör jag min sista dag, men jag kommer tillbaka men vet bara inte när.

Nu ska jag börja tänka på refrängen...

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0