090824 Taas Maanantai

Tjenare,

Idag har jag börjat jobba på hemtjänsten. På torsdag slutar jag på Radiomasten, har två turer kvar där.
Nu kommer jag att jobba i både Stadsölaget och byalaget. Kan vara skönt med variation.
jag fick världens svårlästa schema idag...



Det står tex:

7.30-21 A-tur 7-12 sön 17-21 båda
17-21 båda
7.30-16 bya
7.30-12 Sön

Finns och fundera på de där, jag förstår de nästan :)

Nu sitter jag och laddar upp med kaffe innan jag ska ut på passet på Ormberget.
Har så jävla ont i huvudet för jag glömde dricka kaffe på jobbet idag. Och så har kaffe en bra läkande verkan på muskelsmärta om de intas minst en timme för träning :)

Let´s go sauna paalate...

P.S
Idag är det fyra månader kvar till Julafton
D.S

Tänk bara en sån sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0