090824 Kväll

God kväll,

Ikväll har man varit till mitt gamla jobb och titta på vad som händer och druckit lite Java, det behövdes för att få bort huvudvärken.

Efter det så var jag på Ormberget och sprang det korta spåret på 3,3 Km och jag sprang rätt :)
Men faktiskt så hade dom lagt upp en skyllt där, där var spåren delar sig till Hertsön och ner från berget.
Det är precis som att någon läst min blogg men jag tror att de är många som ringt och klaga på de och så har dom lagt upp den.
Efter distanslöpningen så körde jag 3x80m backträning och sen de vanliga som är så jävla tråkigt men ett måste "Stretching"

Nu sitter jag och mailar om barnvagnar med Martina och har maila de vidare. Skriver de eftersom att jag vet att Ann-sofie läser detta någon dag :)

Nu kvällskaffe, det är underbart att dricka kaffe sent och veta att man är ledig imorgon :)

Moikka

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Hellog igen och tack för hjälpen och sällskapen hos MR I=) Har du pratat med henne något mer ang Mammakläderna?

2009-08-25 @ 23:09:01
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: AnnSofie

-g

2009-08-25 @ 23:09:33
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

Nej de har jag inte...

Men ska fråga...

2009-08-25 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0