090822 Jobb,sov,Träning

Hallo,

Idag har jag jobbat till 16.30.
Det var en otroligt trött och tung dag på jobbet men det är en annan historia.

Jag kom hem till fem tiden.
Somnade på soffan och vaknade i sängen av någon konstig anledning vid halv sju tiden.

Körde raka spåret till Ormberget.
Jag tänkte ta och prova springa på spåret som är 3,3 km långt, har aldrig prova de.

Jag började springa. Jag följde dom blå markeringarna. Jag tänkte att detta kan ju inte var så svårt.
Jag sprang och följde alla markeringar sen hade jag koll i luften så att jag såg alla lampor. Men helt lötsligt så kom de inga skylltar på ett tag och så kom jag fram till ett kraftverk en elanläggning av något slag.
Sen helt plötsligt befann jag mig på Lerbäcken och sen kom jag till Kronan och Volontärgatan. Då kom jag på att jag har hamnat riktigt galet. Så jag började gå tillbaka och följde en stig efter elanläggning  men den stigen ledde fan åt helvete så jag sprang tre kilometer tillbaka och kom till den sista spårtavlan där stod det en liten skylt Hertsön.

Kan man inte lägg större skylltar?
Vi som är på spåren där är löpare och skidåkare inte orgenterare...

Men sen till sist så hittade jag rätt och hade halva biten kvar från spårtavlan till Start.
Sen kom jag i mål och hade säkert sprungit 8 KM istället för 3,3 KM.
Jag tänkte oxå där i början att "Helvete vad dålig kondis jag har fått som knappt orkar springa 3,3 i ett"
Men de visade ju sig vara de dubbla :D
Men nu vet jag till nästa gång :)
Annars är spåren jätte bra att springa efter, det går upp och ner...
Men de kunde vara bättre skylttat men tydligen så kan man inte få allt...

Imorgon väntar en delad tur på jobbet.
Blir att sova strax för min del

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0