090821 Natten kommer

Tjenare,

Satt och kolla på en del bilder jag har tagit.
Då hittade jag denna bild.


Den här bilden tog jag tillsammans med en promenad jag tog runt elijuspåret på militärområdet vid trångfors i Boden. Det är härligt och kolla på såna bilder. Det hade ganska precis varit islossning, Denna bild är tagen 090517.
Detta var samma dag jag bestämmde mig på rikigt att börja träna och bli mer hälsosam...
Jag har träna i tre månader nu. De här hänt en del grejer på kroppen. Fett blir till muskler.
Men framför allt så har jag slutat snusa och börja må mycket bättre. Bra hälsa de kan man inte köpa för vilka pengar som helst. Nästa år i Maj får jag se om man har blivit i bättre form då ska jag tillbaka till Trångfors och springa runt :D

Nu väntar jag på vintern
Ska börja åka skidor och skridskor för att hålla upp kondisen. Med skidorna kan jag träna musklerna som jag skaffar mig på Backintervallen på Ormberget, de är bara att klättra :)
Hösten blir det gymkort men det blir mest ute träning, jag gillar friskluft ;)

Nu ska jag kolla lite Greys och sen sova
Imorgon väntar ett pass på Radiomasten från 7 till 16.30 tänk bara en sån sak

Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0