090820 Utvik på Ormberget och träning

God kväll,

Har varit på Ormberget och kört 4 x 100m Backintervaller + 1st 150m intervall
Sen körde jag lite jogg runt spåret och kroppsträning och sen körde jag hem.
Jag säger när man börjar må illa, när man pressar kroppen för hårt så vet man att då har man kämpat.

Jag Var ej ensam på Ormberget. Det var åtta personer där plus jag. Vissa gick i runda ringar som några brukar göra sen var det några som grillade högst upp vid grillplatsen. Ormberget är berget med möjligheter.

Till vintern bilr det att börja åka skidor på Ormberget, Det blir att klättra med skidor :)

"The is no easy way out"

Nu lägger jag ut lite träningsutvik :)
Men har gjort bilderna svaritvita och mörka för att man inte ska se för mycket ;)


Jag i mina träningsbyxor

Bild från sidan :) Jag är ej gravid :D

Här lägger jag på mig min tränings t-shirt Better Bodies :-)

Knyter mina skor med löparknuten

Springer på Ormberget

Jag efter träningen

Heippa

Kommentarer
Postat av: Martinis

Du ser ju nästan farlig ut. Blir ju lite rädd. :)

2009-08-20 @ 22:51:53
Postat av: Teemu

de är inget att leka med haha :)

2009-08-20 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0