090819 Bankjob

Vad skulle du göra?

Vi säger att:
Om din sambo/älskling skulle råna en bank.
Det var hans/hennes idé att råna banken men du hjälpte till med planerna.
Medans din partner var inne i banken så var det ditt jobb att sitta och vänta i bilen, hålla motorn varm.
Men din partner åker fast men ingen vet att du var med för du körde bara bilen.


Så frågan är:

Skulle du hålla tyst och låta din partner ta på sig allt?

Eller skulle du gå till polisen anmäla dig själv?


this is so not about the bank

Kommentarer
Postat av: Marika

Fyfarao haha, men jag hade anmält mig själv :P Jag har för mkt samvete för att kunna lämna allt på sambon. Hur hade du gjort? :)

2009-08-19 @ 18:32:48
Postat av: Teemu

Jag hade nog tigit till en början och sen sagt allt :D Fast de är svårt och säga just nu när man ej har någon partner men men...man brukar ju som tycka ganska bra om sin partner :)

2009-08-19 @ 18:41:49
Postat av: Teemu

vad folk är tråkiga...

Bara Marika som kommenterat detta...

Denna sida har haft 70 träffar och bara två kommentarer ja nu tre

2009-08-21 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0