090817 The City is keep on going, We just keep on rolling

Terve,

Idag har jag varit och jobbat till 15 där var jag har min tjänst men ej där jag annars jobbar.
Det är invecklat :D

Idag har jag varit till Öjebynsdjursjukhus men vad har jag gjort där om jag ej har något djur?

Jag vart med Ann-sofie till Öjebyns djurklinik för att köpa lite mat till hennes hund :) Inte för något annat syfte.
Pga det ska jag få en dejt med henne :) Hoppas de inte blir på en soptunna denna gång :D

Fick även reda på att jag troligtvis ska börja jobba på Gammelstads hemtjänst den 1 September.
Jag jobbar nu på Radiomasten 2/3/4 men får ej vara kvar där för de kommer in inkonverterad/folk som kommer tillbaka och tar min tjänst eller plats, låter väl rätt?
Ville ju gärna stanna kvar där men men...man kan inte få allt i livet.
Det är inte helt fel att börja på hemtjänsten igen, de är ett rätt så bra och fritt jobb. Hellre de än nytt jobb. Jag brukar bli omtyckt av personal, kunder,anhöriga varför vete fan men så är de bara! Borde vara lika lätt med 20 åriga brudar ;)

Funderar på att dra på Ormberget om en stund men vi får se...

Heippa så länge

Kommentarer
Postat av: Martinis

Jo, min fammo gillade nog dig iaf. Ni sjöng ju vackra låtar tillsammans en gång för längesen i ettan på förvaltningsvägen. :)

2009-08-17 @ 22:43:43
Postat av: Teemu

Va? har jag och din farmor?

Minns jag ej? Har hon festa med oss eller? Eller var de då du var inneboende i min andra lägenhet hehe??

2009-08-18 @ 00:03:49
Postat av: Marika

Hahahaha vaddå 20,30,40,50,60år spelar väl ingen roll vilken ålder? Det är ju personligheten och personkemin som räknas Hoho :) Härligt med jobb iaf i dessa tider! Grattis :)

2009-08-18 @ 08:14:02
Postat av: Teemu

Hördu Marika vissa gränser finns de faktiskt :)

Men Marika nå kan jag fixa någon gubben i lådan åt dig om du vill...

Jobb har man alltid men inte alltid där man vill jobba...

2009-08-18 @ 12:54:05
Postat av: Martinis

Nå den gången då jag 'kom ut ur garderoben'. Då sjöng ni ju ei tippa tappa, du å min fammo. :)

2009-08-18 @ 14:35:18
Postat av: Teemu

har nå vagt minne av de :) Var jag full? Men jag kan ej minnas din fammo...Är hon i livet? Kan köra en favoriter i repris

2009-08-18 @ 17:16:29
Postat av: Marika

Nä jag klarar mig tack ;P Haha

2009-08-18 @ 21:13:51
Postat av: Anonym

2009-08-19 @ 01:17:20
Postat av: Teemu

Men Marika nu ska vi inte vara sånna :D

2009-08-19 @ 01:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0