090815 Backträning på Ormberget

God kväll,

Ikväll har vi varit på backintervall på Ormberget vid 21 tiden. Det var inte allt för lång kö :D
Det var otroligt krävande kan jag säga men otroligt bra träning.
Vi sprang omkring 80 meters intervaller 4 till 5 gånger vi hade även 20 KGs vikt efter oss dom första vändorna.
Jag blev yr och fick syre brist, höll på att spy.
Kom fram till att man har ej så jävla bra kondis som man trodde och måste träna magmusklerna mera.

Sen var vi in till COOP Extra på Örnäset och köpte lite ägg och mjölk. Vi gick båda in dit i cykelbyxor :) Har aldrig varit med om att så många brudar har stirra mellan benen :D

Bilden är från NSD.se

Imorgon blir det vila. Bara fortsätta måla.
På måndag ska jag en vända till Radiomasten och jobba på fyllnadslön på min gamla avd högst upp i huset.
Sen är jag ledig ända till Fredag :)

Heippa Lukijat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0