090813 Natt

God natt,

Kommit hem från jobbet vid nio tiden då vi fick flexa, bara passa på så länge det går att göra de.

Sitter och kollar på Greys Anatomy från första början igen...
Det är skit bra och rolig samtidigt...

Shonda Rhimes är grym :D
Hon har skrivit Greys Anatomy och Private practice.



Imorgon ska jag stiga upp klockan 6 och dra till jobbet, tur att man inte är tjej så man får nukku :)
Ska bli kul att jävla med folk på jobbet imorgon :) Funderar på att göra personal A-listan igen....hmm får se ;)

Men nu ska jag sova så jag orkar :D

Hyvää yötä

Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas din löprunda gick bra! :) Var ner på 2an och skulle säga hejdå, för du jobbar inte i helgen va?



Nåväl, annars får du ha det så bra! Vi ses säkert om jag får extrapass eller så. Om inte på porsön när jag hänger där haha ;P Du får komma in på Stuk ngn fredag eller lördag :) Låtsas vara student haha



Ha det bra!

Kramar

2009-08-13 @ 13:01:35
Postat av: Teemu

Nej, Marika jag jobbar inte i helgen är ledig. Hörde av Sahe att du var förbi. Vi kommer säkert att ses, men dock inte på Stuk :) har ej tid för festande :D



Du får oxå ha de jätte bra och så får du komma och hälsa på oss på radiomasten fast jag vet ej var jag ska jobba ... Men du är välkommen tillbaka nästa jobbar, du är skit bra på jobba...



Hörs i svängarna

Kram

2009-08-13 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0