090811 Greys Anatomy och Joe Purdy

God kväll,

Idag har jag haft en ledig dag.
Har varit till mitt gamla jobb och skruva upp en hylla på betongvägg med träborrar som brann :) hehe
Men det gick till slut...
Sen drog jag och Ann-sofie vidare på turné och sökte en avlång ram åt mig på ÖB och Dollar store men det fanns inget. Så jag köpte två stycken dukar på träram som man målar på och hamrade ihop dom och la på tapet (se bilden)


Det blev aika hieno homma måste jag säga själv...

Men är ej klar ännu...det finns mycket att fixa än.
Väntar på att LKB ska komma och lägga golvet så jag får smälla på golvlisterna och lägga in de sista.
Bilder kommer upp när allt är klart...

Nästa projekt blir köket till hösten...

Nu ska jag kolla på lite Greys igen, har börja kolla om den :) skit bra serie. Är på säsonge två. Dom som ej vet vem Joe purdy är tycker jag att ska lyssna på de...Tycker man om country musik så tycker man säkert om han oxå, tycker man om greys så älskar man han...
Lyssnade mkt på han med exet

Moikka

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Det blev riktigt snyggt:)

2009-08-11 @ 21:30:57
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: teemu

kiitos :)

2009-08-11 @ 21:32:10
Postat av: Marika

Jättefint! :)

2009-08-12 @ 09:15:37
Postat av: Teemu

Kiitti :)

2009-08-12 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0