090809 Kväll

Tjenare,

Nu sitter man hemma framför datorn.

Har nu jobbat 6 dagar i sträck och jobbade idag 7-16.30 lite jävla varmt det var och jobba på planet, man höll ju på att dö.
Men jag var ändå på rasten och körde 2km DL och 3 vändor 50m  backintervall...Innan jag drog på de fick jag en dusch av Dilfeta från brandslangen :D skönt var de i den här IRAK HETTAN :D

Nu har de gått några timmar sen jag kom hem. Jag har hunnit vara och handla, laga mat, kolla en beck film, lagt två remsor tapeter :D

Nu blir det att koka kaffe och sen fortsätta med tapeten, måste först se när den torkar lite om den blir bra...Blir den det så är det bara att köra på :D

Luleå kommun och vikariesamordningen på socialförvaltningshuset ring inte imorgon för då kommer ni få höra mycket fula ord :D

Moikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0