090807 Man vakkne så var dan förstörd

Hyvä huomenta,

Här sitter man...
Klockan är 08:11 just nu, jag väntar på bättre tider till tvättmaskinerna är klara.
Sen blir det att åka till jobbet där mellan elva och tolv tiden, tre dagar till sen är jag ledig två hela dagar :D

Idag är det inte så värst varmt ute...
Men de gör inte så mycket för min del, de är klart att de är skönt med värme men de har varit ganska hett dom sista dagarna. När man har varit ute och sprungit i hettan så man det gått åt flera liter vätska. Men det är tur att vi har vatten i köket i Sverige :D

Jag gjorde en liten grej på jobbet igår. Jag fyllde i personalens namn på en Avflista är lite nyfiken på vad som var fel på den, vem har svaren? haha :)
Ska bli kul och se när man kommer till jobbet...

Nu ska jag gå och dricka mycket av de efterlängtade kaffe/kahvi/Qafa/Java/coffee

Bye Bye

Detta går på spotify, de drar igång minne från både Greys Anatomy och annat...

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes, they're all I can see

Kommentarer
Postat av: Teemu

då kom värmen igen...

2009-08-07 @ 09:01:17
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0