090806 Torstai

God kväll,

Dagen idag har varit en trött dag. Den började med att jag vaknade 07:00 och jag började jobba 07:00 och de går ej riktigt ihop, eller?
Men iallafall så var bilen ganska snabb och tog mig till Radiomasten till 07:10 ;)

Har slipa ner spacklet idag på väggen och gjort så att tapeten ska fastna bättre på väggen, fick tips av Anette på jobbet :D
Bra och jobba med folk som har erfarenhet av livet, inte nu för att dom är gamla fast de är dom ju, beror på vad man jämnför med :) Hoppas ingen på jobbet läser detta haha....



Det är roligt på jobbet. Det är några personer som man aldrig jobbar med fast man jobbar på samma ställe och så jätte många anställda är vi ej. Man går och avlöser varandra eller så är man ledig och jobbar olika dagar eller jobbar på samma dag men på olika plan...

Imorgon och på lördag jobbar jag kväll och börjar klockan tolv och har till 16 på söndag så man kanske hinner börja med tapeten på söndag, det beror på vilken form man är i :D

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om de är något bra i film kanalerna, de är skönt när man är sliten...
Kanske jag som börjar bli gammal, haha....

Tjaoooo...

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha! Ja jag tror det är du som håller på att bli gammal muhaha ;P



Jag såg din AFV lista ;P SNYGG

Jag fyllde i den åt dig, såg att du inte gjort det ordentligt ;P

2009-08-06 @ 22:19:31
Postat av: Teemu

Okej :p ska se imorgon vad de du har gjort :) Jobbar ju på tvåan, har du hängt upp den?



Marika jag tror oxå att de är jag som börjar bli gammal, snart har man väl ordinärt boende själv hehe ;)

2009-08-06 @ 23:49:50
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0