090805 Let´s get it started

Tjenare,

Nu tänkte jag ta och uppdatera lite här. Har dock ej fått ut bilder från kameran eftersom jag saknar kabeln, ska fixa de när jag har tid att åka till Boden.

Idag har jag jobba till 14 i sommarvärmen, idag var det varmt väder, prefekt för sommarcafé :).
Jag jobbar nu från onsdag till Måndag.
Jag håller på att tapiserar fondvägg i ett av sovrummen.

Har spackla detta idag....


Ser förjävligt ut :)
Imorgon efter jobbet ska jag slipa ner det, då ska de ha torka...
Sen jag ska lägga upp tapeten så snabbt jag kan men de är inte så lätt när man måste jobba oxå ;)
Men de ska vara klart till Onsdag nästa vecka...
Har köpt en svart tapet med gråsvarta mönser...
Lägger upp bild när de är klart.

I måndags var jag och Ann-sofie på IKEA, har faktiskt fota där lite :)
Jag köpte ovanligt lite där, de mesta var faktiskt till min bror. Jag tyckte att de var ganska ur plockat. Men de kunde man nästan ha gissa sig till när de är semester tider. Men jag tycker att de är dåligt när dom visar på hemsidan att de finns kvar och när man kommer dit så finns det inget alls...

Vi var även över till Tornio till nya gallerian och handlade lite Maksalaatikko och hiiloos makkara och lite vilis :)
Sen drog vi över till CandyWORLD där jag mådde dåligt av allt godis, de var för mycket godis på ett ställe...fyfan, och så hade dom kundvagnar där, jag menar vem fan köper så mycket godis så de ej rymms i en korg?

Vi var hemma halv nio på kvällen....

Uppdateras igen när jag kommit längre med tapiseringen...

Bye

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Nu set man att det verkligen hänt grejer på väggen din:måste komma över och kolla hur det ser ut när tapeterna är uppe sen:)Nu soffan för min del

2009-08-06 @ 18:39:28
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

Bara komma och kolla...ska försöka vara klar till onsdag nästa vecka

2009-08-06 @ 19:23:24
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0