090802 Mysigt värre

Hello,

Sitter här i mörket och bloggar lite. Klockan är strax tolv och de är påväg att bli ny dag.
Har suttit ute på ballkongen och tänt lycktorna som jag har.


Luleåkalaset gick bra :)
Men jag tycker personligen att det var lite väl mycket folk på lördagen. Jag menar man ska inte behöva stå och vänta på en öl i nästan en timme.
Men annars var de roligt. Jag och Ann-sofie åt middag ett på natten på en soptunna vid brassan :D
Vi var förbi på Anatolia som jag kände två som stod baki baren. Det verkade gå bra för dom ;)
Däremot så tyckte jag inte om karl som jag beställde Corona med lime av. Han stod och tröck ner limen med tummen, sen byte han till lillfingret för att få ner den hela vägen, vad ska man säga om de :S

Bilder från kalaset kommer sen när jag fått in dom på datorn, har ej tyvärr tillgång till den speciella USB kabeln som behövs till den för att föra över bilderna...

Nu blir det att läsa i aktiv träning sen sängen och imorgon blir det IKEA med Ann-sofie så de gäller att vara laddad...
Så måste man nästan hinna med att träna på kvällen.
Är ledig imorgon sen jobbar jag resten av veckan så de blir lite stressigare än vanligt...


Terve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0