090430 Bmw

Idag har jag varit till staden där solen aldrig ler :D dvs Boden
Vi firade min födelsedag lite innan med grillad mat och tårta. Fick även presenter som kommer att komma till nytta ;)

Tog och bytte till sommardäcken och tvättade igenom hela bilen så du är den ren för tillfället. Men man har ju en svart bil så den håller så länge den håller. I juni blir de tvätt och vax...


Var nyss upp på lövs och fotade lite, jag gillar att fota i mörker :)
Men de är svårt oxå, skulle behövs inhandla ett bättre objektiv...men men denna får duga ett tag till.
Eller så får man ta några supar så händerna i skakar så förbannat haha...fast de blir nog mer suddiga blider då skulle jag tippa.


Bild på min kamera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0