090416 Lediga dagen

Idag har man haft vapaapäivä.
Har hunnit tvätta kläder, storstäda hela lägenheten, bytt sängkläder och dukar osv.
Har även hunnit vara till Mr sydänvuori :D och prata lite med larmcentralen :D de var ganska spännade faktiskt.

Imorgon får jag jobba lite extra på jobbet...inte helt fel med fyllnadslön :D
Tänkte även tvätta alla fönster i länhenheten när jag kommer hem.

Första Maj fyller man 25 år och då har jag beslutat att skära ner på snusandet och till slut så ska jag sluta helt och hållet.
jag menar; man slösar 4200kr på de per år som man kan göra nytta istället för skada ;)

Nu mot kaffe koppen

= enda som saknas i livet just nu men de ska jag nog oxå finna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärleken kommer och det där med sluta snusa klarar du galant:)

2009-04-16 @ 17:31:33
Postat av: Teemu

så du menar att brudarna börja växa på träd när jag slutar snusa?

2009-04-16 @ 18:05:36
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0